Followers

Thursday, August 30, 2012

UM...wait for me!!!!

Bismillahirrahmanirrahim...
alhamdulillah,syukur kpd Allah trhadap apa yg Engkau kurniakan kpdku...
ssungguhnya ujian adlh tarbiah dr Engkau...

akhirnya aku brjya melangkah ke mnara gading..
ssungguhnya untk smpai ke thap ni sgtlah bnyk dugaan n cbrannya...
akhirnya Allah adiahkn kpdku pelangi yg sgt indah...^_^

sblum ak nk msuk U ni,
bnyk prsiapan yg perlu dibuat..
dari sgi mntal n fizikal..
ak jge jpe ngn guru2 n saudra -mara untk mndoakn n merestui ku..
n ai ni ak tlah pergi mnziarah pusara umi ku stlah lme x mnziarah..
umi..anakmu ini tlah brjya ke mnara gading..^_^

walau dlm ktrujaan ku nk msuk U ni...bnyk mnde yg brmain dlm fkiran..
trutamanya soal blajar n kjutan bdya...
mmndangkan ak ni bdop kampung...aishh...haha
jadi,msuk bndar 2 mcm org darak ar ckit..haha


ya Allah,aku mohon padaMU..
kurniaknlah kpdku :
- fzikal n mental yg kuat
-kemantapan iman
-ketabahan yg tggi
-kawan2 bru yg sntiasa mndrong kpd kebaikn
-sgla yg trbaik untukku..insyaAllah..^_^

kpd sahabat2 yg aku sayang...sdikit prmintaanku kpd kalian smua :

-tgurlah aku jika aku ad buat kslpan
-dan klau kamu smua nmpk ak smkin mnjurus ke arah yg x baik,cpt2la tgur ye..
-sntiasalah beri pringtan yg baik kpdku
-doakanlah aku smga brjya mndptkn sgulung ijazah n sme2 kita brjya di dunia n akhirat.

~ssungguhnya ak lbih suka org yg jjur dlm membri nasihat dan berkata-kata walaupun ia amat perit untk    ditelan...krn ia akn mnjadikn kita lbih waspda n tahu bhwa kwn2 itu syg kpd kita..
  n ingin mmbawa kita brsama ke syurga sana..insyaAllah..~


uhibbukum lillah..^_^


Comments
1 Comments

1 comment: